Filled Under:

Tiz Zaqyah Jelaskan Kenapa Dia Berambut Merah



Sebagai seorang artis, pelakon cantik Tiz Zaqyah juga tidak terlepas daripada menerima komen-komen negatif di laman sosial miliknya. Menurut Tiz, dia pernah menerima komen berbaur lucah dan menyifatkan tindakan peminatnya itu sebagai kurang siuman.

“Tipulah kalau saya kata tidak naik angin bila pengikut-pengikut memberikan komen negatif yang terlalu melampau di Instagram saya. “Malah saya juga pernah menerima komen berbaur lucah dan saya tidak teragak-agak untuk menyekat mereka,” kata Tiz ketika ditemui pada majlis pelancaran drama siri ‘Kusinero Cinta’ pada Isnin.

Selain itu, pemilik nama Siti Zaqyah Abdul Razak ini juga menjelaskan isu rambut merahnya yang menjadi perbualan ramai. “Sebenarnya rambut merah ini dibuat sempena menjayakan sesi 'photoshoot' bersama dengan pengarah drama ini iaitu Feroz Kadir, namun disebabkan jadual yang ‘clashed’ maka tak ada rezeki nak buat.

“Jadi nak buat macam mana, saya hanya ‘enjoy’ sahajalah dengan rambut baru ini sebelum kembali berwarna hitam.” ujarnya ketawa. Dalam perkembangan lain, Tiz akan muncul dalam drama siri terbaru berjudul ‘Kusinero Cinta’ bersama pelakon popular Filipina, Jericho Rosales dan Aaron Aziz.

‘Kusinero Cinta’ bakal ditayangkan pada setiap Isnin hingga Rabu, jam 10.00 malam bermula 26 Mei 2014 secara eksklusif hanya di Mustika HD (saluran 134) tayangan serentak di Astro Bella (saluran 133) dan dua episode di Astro Prima (saluran 105).

Tiga episod awal boleh ditonton secara atas talian di Astro Gempak, www.astrogempak.com.my.




0 comments:

Post a Comment