Jangan Sesekali Pandang Isteri Lelaki Ini Kalau Tak Nak Kena Pukul

suami garang
Rupa-rupanya ada individu yang menyaksikan perkara ini dan telah memuat naik detik kejadian, gambar suspek, isteri dan kenderaannya di media sosial.


Shahrol Shiro Dedah Punca Sebenar Pergaduhan Dengan Jep Sepahtu

Difahamkan melalui Hmetro Online hari ini, Shahrol Shiro akhirnya mendedahkan punca sebenar pergaduhan dengan Jep Sepahtu.

Sebelumnya hubungan kami agak rapat... tapi.. mungkin dari sinilah tercetus isu kami perang dingin. Segelintir peminat turut terpe­ngaruh. Apapun saya tak nak panjangkan perkara ini dan mahu selesaikan secepat mungkin,”...



10 Mitos Kehidupan Di Kolej


Masa di kolej akan menjadi tempoh masa terbaik dalam kehidupan seseorang. Kita akan mengetahui lebih tentang diri sendiri, lebih belajar, akan meneroka peluang yang lebih luas dan berubah. Namun begitu, ramai pelajar yang menerima banyak nasihat yang tidak berapa berguna sebelum memasuki sebuah kolej. Ramai yang melihatnya sebagai tempat untuk bersuka ria dan ramai membayangkan 4 tahun yang dipenuhi kesuraman dan azab.


7 Sebab Kenapa Kita Selalu Lupa


 Kita sering terlupa tetapi tidak tahu kenapa boleh terjadi sedemikian. Tak kira usia. Samaada golongan tua ataupun yang masih muda sering mengalami gejala ini. Mari kita lihat penyebab kita lupa:
1) Rehat yang kurang
Otak akan sihat jika kita dapat tidur yang mencukupi. Hasil kajian mengatakan seseorang yang tidur 6 jam sehari mungkin merasa cukup tidur tetapi bila dijalankan ujian memori mereka sukar untuk mengingat.

Oleh itu, pertajam daya ingatan dengan rehat yang cukup. Amalkan tidur selama 6 minit jika berasa terlalu letih. Cara ini boleh memacu daya ingatan anda.


Pengacara 999, Hazlin Hussain Kini Bertudung

Bagi peminat program 999, nama Hazlin Hussain memang tidak asing lagi. Selain mengacarakan program kepolisan tersebut, Hazlin juga merupakan salah seorang pembaca berita TV3.

Bagi yang mengikuti perkembangan Hazlin di media sosial, pasti maklum bahawa baru-baru ini Hazlin menempuh pengalaman menyedihkan iaitu kehilangan sahabat baiknya yang meninggal dunia.


Minum Air Semut Akibatkan 40 Hari Jadi Gelap?

Minum Air Semut Akibatkan 40 Hati Jadi Gelap 1 Minum Air Semut Akibatkan 40 Hari Jadi Gelap?
Orang kata, air yang dimasuki semut ni jika diminum bersama-sama semut tersebut, orang yang meminum’nya juga akan menjadi bodoh seperti semut. Tapi semut tu bodoh ke? Semut lebih bijak dari serangga lain sebenarnya. Jadi betulkah jika terMinum Air Semut Akibatkan 40 Hari Jadi Gelap? Apa pula hukumnya jika terminum air yang dimasuki semut?


Amanat Terakhir Seniwati Umi Kalthum Sebelum Meninggal Dunia

Amanat Terakhir Seniwati Umi Kalthum Sebelum Meninggal Dunia
Seperti yang kita ketahui, pada 24 Julai 2013 yang lalu, telah perginya seorang Seniwati Vateran Datin Umi Kalthum menghadap Illahi. Sekeping nota tulisan Allahyarhamah Umi Kalthum yang menyatakan lima syarat ditemui ketika ahli keluarga itu dihimpit rasa duka akibat kematian pelakon veteran tersebut pada Rabu.


Sariyanti Failkan Cerai Di Seremban?

Mungkin tahun ini adalah musim untuk pasangan artis tanah air bercerai kerana lepas satu artis bercerai, artis lain juga bercerai. Sebelum ini kes perceraian Erra Fazira dan suami, Liza Abdullah dan suami dan yang terbaru ada khabar mengatakan pelakon Sariyanti yang juga peserta Fear factor Malaysia telahmemfailkan surat cerai di Seremban.




Harap Muka Saja Lawa Tapi Banggang


Pasti anda akan terkata “astaghfirullah azim” bila melihat status awek melayu siap bertudung cantik-cantik tapi perangai tak ubah seperti seekor ayam betina yang dah tiada maruah diri langsung.dah tahu sekarang dunia sudah semakin tua zaman dah nak berakhir so macam-macam akan boleh jadi.



(KISAH BENAR) Ayah Memberi Keizinan Anak Lelaki Membuat Pembedahan Menukar Jantina Di Saat Akhir Hayatnya


gambar hiasan

Setelah di kurniakan dua cahaya mata perempuan, Saerah berdebar menunggu kelahiran anak ketiga. Kini dia terlalu inginkan anak lelaki. Kadangkala dia termimpi-mimpi menimang anak lelaki. Dengan bantuan bidan kampung dia selamat melahirkan Hamid di rumah. Saerah bersyukur Tuhan memakbulkan doanya untuk menimang anak lelaki.


Kekasih Hafiz Suip Penuntut Universiti, Kenal Empat Tahun Lalu


Hafiz mengakui sedang berkawan rapat dengan seorang wanita yang dikenalinya sejak empat tahun lalu.

Penyanyi Hafiz Suip membuat pengakuan sedang berkawan rapat dengan seorang wanita yang dikenalinya sejak empat tahun lalu namun masih belum bersedia mendedahkan identiti individu berkenaan.


Fanpage Facebook Yang Mampu Mengugat Lelaki - 18sx

Admin tak pasti apa tujuan fan page ini diwujudkan.Setiap post yang dibuat mampu menghairahkan setiap lelaki.Mungkin ada dikalangan pembaca mengatakan biarlah itu hak dia.Jadi admin terfikir sesuatu tentang page ini.


Jenayah ‘Anu’ Tak Berfungsi, Gagal Rogol Selepas 4 Kali Percubaan

Kuala Lumpur: Seorang wanita yang juga kakitangan kerajaan berusia 24 tahun terselamat daripada dirogol pemandunya sendiri apabila alat sulit lelaki itu tiba-tiba tidak berfungsi, di sebuah klinik kesihatan di sini.

Bagaimanapun, dalam kejadian jam 6.45 pagi di sebuah sebuah klinik kesihatan di Kajang, Ahad lalu, lelaki berusia 34 tahun yang berang selepas empat kali cubaannya itu gagal memperkosa mangsa kemudian bertindak mencabul mangsa.



Doktor Termuda Direkod Dalam Guinness World Records

Doktor Termuda Direkod Dalam Guinness World Records
Menjadi satu kebanggaan kepada seluruh umat Islam didunia. Kerana remaja wanita ini pada usia yang muda sudah memegang jawatan sebagai seorang doktor yang paling muda di dunia. Ismail Haniyah sangat menghormati Eqbal Asa’d. Siapa Asa’d? Dia adalah doktor termuda di dunia. Dia berasal dari Palestin. Haniyah menegaskan Asa’d berusia 20 tahun sebagai seorang doktor yang hebat. 


Hormat Tempoh Edah, Adegan Intim Awie & Erra Fazira Dikurangkan

Awie dan Erra

 Pengarah Konsert Teaterikal Suara Kita Erma Fatima menghormati permintaan Erra Fazira agar adegan intim melibatkan dia dengan Awie dikurangkan dalam teater berkenaan.

Erma berkata, dia memahami situasi Erra yang sedang dalam tempoh edah selama tiga bulan selepas perceraiannya selain dia juga tidak mahu beraksi secara berlebihan pada pementasan itu nanti.


Kenapa Wanita Dan Lelaki Perlu Cukur Bulu Kemaluan?

Info Kenapa Wanita Dan Lelaki Perlu Cukur Bulu Kemaluan 1 Info ! Kenapa Wanita Dan Lelaki Perlu Cukur Bulu Kemaluan ?
Sebelum admin berkongsi info tentang kenapa wanita dan lelaki perlu cukur bulu kemaluan,jom aca kisah lawak tapi penuh makna ni..

Ada seorang budak perempuan berumur 8 tahun memanjat pokok rambutan ditepi jalan. Lalu Pak Haji dan terpandang budak diatas pokok rambutan yang tidak memakai seluar dalam. Dipanggil budak itu turun dan diberikan RM5. “Nah ambil duit ini,balik rumah tak payah panjat lagi!”


Gambar Lana Nordin bermake-up paling meletop



 Penampilan pelakon seksi, Lana Nordin di Anugerah Drama Festivel Kuala Lumpur 2014 minggu lalu mendapat pujian peminat kerana teknik make-up beliau yang halus dan cantik.


Dynas Mokhtar Sah Bercerai?


Ada khabar angin kembali bertebaran mengatakan pelakon dan pengacara, Dynas Mokhtar telah sah bercerai sekitar jam 3.00 petang pada 25 Februari 2014 bersamaan hari semalam.


Bahana Penjawam Awam Berpakain Mencolok Mata Ketika Bertugas


Pakaian penjawat awam mencolok mata? itulah yang menjadi isu dalam keluaran akhbar hari ini dalam ruangan Forum Bharian daripada kiriman pembaca bernama Shab Yaa berasal daripada Seremban. 


Nama-Nama Yang Dilarang Dalam Islam [Mesti Baca!]

nama-nama yang dilarang dalam islam
Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua. Hari ini nak kongsi sedikiinfo tentang nama-nama yang dilarang dalam Islam. Mungkin perkara ini nampak remeh, tapi sebenarnya perkara ini harus dipandang serius kerana setiap panggilan nama itu adalah doa. Ya Doa! Jika nama seseorang itu membawa maksud yang buruk, maka setiap pannilan namanya itu adalah doa yang buruk dan sebaliknya.


Nicolas Cage Teruja Bergelar Datuk

Nicolas teruja mendapat cucu pertama.

PELAKON terkenal Nicolas Cage teruja apabila dimaklumkan sudah bergelar datuk oleh anaknya, Weston Cage yang baharu sahaja menyambut kelahiran anak sulung bersama isteri, Danielle.

Daily Mail melaporkan Weston membuat pengumuman itu ketika hadir ke acara amal pada Sabtu lalu dan memberitahu bapanya merupakan insan paling gembira dengan kelahiran berkenaan.


Pendedahan Sebenar Adam Corrie Lee Memeluk Islam


Pendedahan Sebenar Adam Corrie Lee Memeluk Islam | Secara rasmi saya telah kembali pada fitrah. Berasal dari keluarga cina yang menganuti agama Budha. Saya giat belajar mengenal Islam sebelum memeluk Islam lagi. Belajar bagaimana solat, serba sedikit mengenai fardu ain.


Gambar Awek Sekolah Yang Sangat Mengoda


perh inilah awek sekolah yang sangat menggoda haha diantara ketiga-tiga ni korang pilih yang mana??


7 Fakta Menarik Tentang Pelakon Malaysia Izara Aishah


1. Izara sebenarnya lebih meminati bidang tarian berbanding lakonan. Untuk makluman, Izara mengetahui pelbagai jenis tarian yang semuanya dipelajari sendiri. Apabila diberi peluang untuk berlakon, Izara pun mengambilnya kerana bidang lakonan merupakan pilihan kedua selepas bidang tarian.


Fesyen Siti Saleha Paling Janggal Di Anugerah DFKL 2014

Nampaknya, busana mewah yang digayakan pelakon Siti Saleha di Anugerah Drama Festival KL 2014 tidak begitu sesuai dengan dirinya. Semacam ada yang tak kena sehingga penampilan beliau malam tadi kurang menyerlahkan malah sedikit kelihatan berusia.



Nur Fathia mengamuk hempas pintu kereta van di KLIA


 Wartawan BiPop, Raja Nurfatimah Mawar mendedahkan pelakon jelita, Nur Fathia Latiff kurang berdisiplin di lokasi penggambaran seperti datang lewat dan tidak mahu hafal lirik.

Katanya, perkara tersebut bukan sahaja berlaku di Kuala Lumpur malah ketika berada di London juga sehingga gandingannya, Keith Foo menggigil kesejukan apabila terpaksa mengulang babak berkali-kali.


Siti Saleha muat naik foto jurumekapnya 'berbikini'


Siti Saleha pelakon jelita tempatan yang yang memliki darah kacukan Inggeris ini telah memuat naik foto yang menarik untuk peminat-peminatnya di Instagram.


HANYA ANAK DARA YANG MEMPUNYAI SAIZ PAYUDAR@ BESAR SAHAJA BOLEH LAKUKAN (5 GAMBAR)


Seperti yang dilaporkan oleh Daily Mail , setelah dipetik dengan bibir , daun teh dari pergunungan yang subur di wilayah Gushi , pucuk teh ini dimasukkan ke dalam mulut . Baru kemudian diletakkan di bakul kecil yang terletak dicelah dada mereka yang disebut Chaliuqing .


Jep Sepah Rahsiakan Pertunangan?

Nampaknya dalam diam-diam, dah terdengar desas desus terbaru mengenai Jep Sepah yang khabarnya telah pun selamat menjadi tunangan orang.



Pelakon Nur Fathia Tunjuk Perangai Sebenar Di London


Pelakon Nur Fathia Tunjuk Perangai Sebenar Di London |ADA cerita kurang manis yang kami baca mengenai pelakon Nur Fathia Latiff menerusi tulisan wartawan B*Pop, Raja Nurfatimah Mawar.

Khabarnya, teraju utama drama ‘Ariana Rose’ itu kerap kali buat hal sewaktu di lokasi penggambaran termasuklah datang lewat dan tidak hafal skrip.


Ezany Tampil Bela Sharnaaz Ahmad


Ketika pelakon popular, Sharnaaz Ahmad dikecam berikutan dakwaan menyerang dan mengugut pelakon Lisdawati, terdapat juga rakan artis yang berdiri teguh di belakang teraju utama drama bersiri 'Bukan Kerana Aku Tak Cinta' ini. 


Ramai Yang Salah Faham Mengenai Minyak RON95

minyak ron 95
Sebelum ini setiap kali mengisi minyak petrol, Izzat Amir, hanya menumpukan perhatian pada nombor yang tertera di ruang harga.
Namun sejak pelarasan klasifikasi minyak petrol kepada dua jenis RON (Research Octane Number) — RON95 dan RON97 — September lalu, perhatian eksekutif muda ini lebih tertumpu kepada nombor RON yang tercatat.


Kisah Sedih! Renungan Buat Ibu Bapa Yang Bekerja



Saya mempunyai 3 orang anak. Dua perempuan satu lelaki. Yang sulung, kakak, berusia tujuh tahun. Yang kedua abang, 4 tahun dan yang bongsu, adik perempuan berusia 1 tahun 6 bulan. Ketiga-tiga mereka ini boleh dikatakan anak yang soleh dan solehah. Cuma si kakak ni, sering membuatkan sayang pening kepala.


Awek 3gp paling batak

Gambar Awek paling batak dalam sejarah,patut ke macam ini? bagus juga kalau masuk pertandingan maharaja lawak mega ataupun makan kangkung terlebih? Lepas nie ambil Brim ok :)



Hukum Suami Terminum Susu Isteri

hukum suami terminum susu isteri Hukum Suami Terminum Susu Isteri
Info di bawah, admin petik dari sebuah blog sekadar perkongsian kepada yang sudah berumahtangga dan was-was dengan hukumnya. Apakah hukumnya seorang suami terminum susu badan isteri? Jom ikuti Hukum Suami Terminum Susu Isteri di bawah..


Wak Doyok Nafi Selisih Faham Dengan Johan Raja Lawak

Nama Wak Doyok sejak kebelakangan ini semakin kerap terpapar dimedia sosial dan media perdana. Dari keunikan cara berfesyen beliau, hinggalah kepada beberapa krisis dengan selebriti lain. Terkini, nama Wak Doyok naik lagi setelah menjadi kritikan semasa majlis Anugerah MeleTOP ERA oleh Johan Raja Lawak.



Anne Ngasri Utamakan Keluarga Berbanding Kejar Populariti

Anne Ngasri.

Pelakon Anne Ngasri atau nama sebenar, Nasriah Ngasri, 30, mengakui tidak lagi mengejar populariti sebagai selebriti seperti yang pernah dilaluinya sebelum ini. Anne, 30, berkata, populariti bukan keutamaan tetapi sudah memadai bakat lakonannya masih diminati orang. "Bagi saya populariti bukan ukuran. Apa yang penting adalah bakat kita masih diminati. Itu sudah cukup.


Sharifah Zarina beri tempoh 14 hari kepada Jom Sembang untuk minta maaf

Sharifah Zarina Beri Pengajaran Pada Penulis Blog Tidak Beretika
Sharifah Zarina Beri Pengajaran Pada Penulis Blog Tidak Beretika
PETALING JAYA: Penyanyi Sharifah Zarina memberitahu tindakannya menyelar pengendali sebuah blog hiburan yang memuat naik gambarnya di laman blog mereka sebagai satu pengajaran yang perlu dijadikan iktibar.
Sharifah Zarina, 32, berkata, dia mahu penulis blog tersebut bertanggungjawab diatas kesalahan yang telah memalukan dan menjatuhkan imejnya sebagai seorang artis.


Wanita Syria Dihukum Rejam Sampai Mati Kerana Buka Akaun Facebook


Seorang gadis Syria dikhabarkan direjam hingga mati hanya kerana Dia telah membuka sebuah akaun di Facebook. Insiden itu berlaku di Kota Rakka. Gadis itu, Fatoum al-Jassem, dijatuhi hukuman mati dengan cara direjam oleh mahkamah agama Al-Reqqa, selepas militan Negara Islam Iraq dan Mediterranean (Isil) membawa dia ke mahkamah, seperti yang dilaporkan oleh majalah India Today, Ahad (16/2).


Zizan Bakal Nikah Emma Maembong Tahun Ini


Menerusi update terbaru Instagram Zizan Razak, beliau telah memuatnaik sekeping gambar yang merupakan lukisan yang dipercayai dihasilkan oleh Emma Maembong dengan kata kata romantis. 

“Percaya, hargai, sayang, cinta, teguh, sabar, jujur dan ikhlas — thanks untuk lukisan ini sayang. Sejuta erti disebalik lukisan ini, harap kekal seperti mana lukisan ini. Love you sayang”


Jual rumah untuk bayar hutang

Preity Zinta

ANTARA berita panas dalam dunia hiburan Bollywood kini adalah kononnya pelakon cantik Preity Zinta, 40, ketika ini dibebani hutang yang amat teruk. Dalam memastikan dia mampu membayar kesemua hutangnya itu, khabarnya Preity bakal berpindah keluar dari rumah mewahnya.


Erin: ‘Tak Adil Kritik Saya, Bukan Gambar Bogel Pun’


NAMA pelakon Erin Malek sekali lagi terpalit dengan kontroversi apabila gambar terbarunya di laman Instagram yang dimuat naik olehnya dua hari lalu menerima kritikan pelbagai pihak baru-baru ini. Difahamkan, walaupun gambar tersebut adalah untuk tatapan umum, tetapi kata-katanya yang ditulis ditujukan kepada kekasihnya, Walid.


Kak Engku Kritik Nur Fathia


KAYANYA teater bangsawan terletak pada penceritaan, ada magis, ada manis, ada fantasi dan tersirat pengajaran. Perihal itu disampaikan menerusi pementasan teater Bidasari yang telah mula dipentaskan di Istana Budaya pada 10 hingga 17 Februari ini. 
Teater itu dilakonkan oleh Nur Fathia sebagai Bidasari, Aiman Hakim Ridza (Tengku Indra), Hairul Azreen (Tengku Iskandar) dan Raja Azura (Permaisuri Laila Sri) sebagai tunjang utama.


Hanez Suraya Rancang Kahwini Ahli Perniagaan Tahun Ini

Satu lagi berita gembira untuk dikongsikan hari ini. Pelakon jelita, Hanez Suraya menerusi Metro Ahad semalam dikatakan akan menamatkan zaman gadisnya dengan kekasih hati yang merupakan seorang ahli perniagaan pada tahun ini. Untuk makluman, Hanez kini berusia 29 tahun sementara bakal suaminya pula 34 tahun. Sesuai sangat dah umur tersebut untuk berkahwin kan?



Gambar Seksi 3 Org Artis.

Baju yang seksi sangat yang hanya menutupi bahagian tut je, telah diperagakan oleh 3 orang artis malaysia yang Hot & Sexy beb. Jom kita kasi layan dulu….

Nasha Aziz


Gempar Pasang Kamera CCTV Dalam Tandas Wanita Hospital

Kuantan: Tindakan yang tidak bertanggungjawab pihak yang meletakkan tiga kamera tersembunyi berbentuk penyangkut baju dan kotak hitam berukuran kira-kira 10 sentimeter di tandas kakitangan wanita Hospital Bentong, baru-baru ini, berkemungkinan didalangi orang dalam.

Gambar hiasan


Nora Danish Terpaksa Tekap Dada Untuk Cover LINE Dada

Girlfriend kepada anak Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Malaysia, Nora Danish kembali lagi menghangatkan suasana Instagram beliau. Seperti yang kita tahu, Nora sering memuatnaik foto aktiviti hariannya.



Jen Selter, Selebriti Bumper Tercantik Paling Popular Di Dunia!


Jika anda menyangka Jennifer Lopez atau Kim Kardashian adalah selebriti yang paling popular disebabkan memiliki bumper s3ksi, anda silap! Selebriti yang benar-benar mempunyai ramai peminat disebabkan bumper adalah wanita bernama Jen Selter.


Keguguran Tidak Buat Dira Serik Untuk Mengandung

Dira Abu Zahar

Pelakon Dira Abu Zahar menyifatkan kandungannya gugur pada November tahun lalu sebagai pengajaran untuk dia lebih berhati-hati pada masa hadapan.

Dira atau nama sebenarnya Khaidhirah Abu Zahar, 30, berkata, dia juga tidak serik untuk melalui proses sebagai wanita mengandung semula kerana terlalu menginginkan anak bersama suaminya Mohd Helmi Mohd Yusof.


Yana Samsudin Tinggalkan Metrowealth

Daripada seorang yang tidak dikenali, nama Yana Samsudin menjadi semakin popular apabila bernaung di bawah Metrowealth. Dengan David Teo sebagai mentor, tak salah untuk katakan Yana adalah salah seorang daripada “Top 5″ pelakon wanita di Malaysia. Namun akhirnya setelah 11 tahun jatuh bangun bersama, Yana dan Metrowealth berpisah jua.




Foto Selebriti Di Malaysia Berpindidikan Tinggi

 

Berikut adalah 12 selebriti malaysia yang berpendidikan tinggi,dimana ada diantara mereka memiliki ijazah di universiti tempatan dan ada juga di universiti luar negara.So, selebriti kita bukan calang-calang tau,walaupon kita kenal mereka menerusi lawak,nyanyia dan lakonan,namun disebalik watak yang mereka tonjolkan ,mereka antara insan yang terhebat dalam pendidikan.Jom kita terjah satu persatu kelulusan akademik yang dimiliki 12 selebriti ini..Enjoice!!