Filled Under:

Rindu Anak Anak & Tauke Akui Sudah 10 Tahun Tidak Berjumpa



Pelawak ini sering dikaitkan dengan ramai wanita cantik dan tidak kurang juga yang memanggil dirinya sebagai playboy kerana sering bertukar teman wanita namun tidak ramai tahu yang Tauke Jambu menanggung rindu dek sedekad tidak berjumpa anak anak.


Bercakap kepada portal GUA Tauke mengakui yang beliau sudah 10 tahun tidak berjumpa dengan tiga orang anak anaknya hasil perkahwinan pertama.


“Saya tidak bertemu anak-anak saya semenjak tahun 2004. Saya memang terputus hubungan dengan bekas isteri yang menjaga tiga orang anak saya. Tiga orang anak saya itu adalah menerusi perkahwinan pertama saya. Saya sangat rindu dengan anak-anak saya. Saya memang tidak tahu bagaimana mahu berhubung dengan mereka,” jelas Tauke.


Tauke berkata beliau pernah terjumpa satu profile anaknya melalui Facebook namun beliau terus disekat selepas cuba menghubunginya.

“Saya pun tidak tahu apakah sebabnya. Tapi saya memang sangat merindukan mereka & berharap dapat bertemu dengan mereka satu hari nanti,” tambahnya lagi.

GUA




0 comments:

Post a Comment