Filled Under:

Bila Neelofa Bergambar Di Katil Harga Hampir RM1 Juta


Ini adalah beberapa gambar yang baru dimuat naik oleh artis cun… Neelofa yang berada di pusat peranginan mewah Iniala Beach House, Phuket, Thailand. 
Kalau ikut maklumat di instagram miliknya, Neelofa mengikuti sesi bergambar untuk majalah Hello Asia.

Iniala ni bukan calang-calang punya resort la kan… pernah dikunjungi artis popular seperti Kim Kardashian untuk berbulan madu. Satu malam penginapan antara RM10,000 ke RM21,000 untuk villa dan bilik bermula pada harga sekitar RM6,000 satu malam.

Untuk villa, anda perlu sewa paling kurang 3 malam. Satu atau dua malam tidak dibenarkan. Bermakna kalau anda memilih untuk lepak di villa paling murah di Iniala di luar musim puncak untuk minimum 3 hari… paling kurang anda perlu berbelanja RM25,000!

Kalau ambik rumah yang lagi mewah… lagi menjawab laaa ketebalan kertas kepala agung yang perlu dikeluarkan. 

Sebab itu, penulis tak terperanjat bila Neelofa kata katil yang dia bergambar tu pun harga dia 200,000 Euro atau lebih kurang dalam RM1 juta! Tapi tak pastilah kalau dia tersilap info pulak… namun boleh jadi itulah harganya.


Gila.. gila…gilaaa… apakah semua masalah kita akan hilang dan kita dijamin tidur nyenyak dia atasnya.. mungkin Neelofa leh kongsi pengalaman berbaring atas katil semahal itu.-mynewshub




0 comments:

Post a Comment