Filled Under:

Jenama Handphone Rosmah Mansor


Mesti korang tertanya-tanya, jenama handphone apakah yang digunakan Oleh D.S Rosmah? Tengok saja anda dah tahu kan? Mesej sahabat saya kepada saya, “DS Rosmah pakai Handphone biasa sahaja, not even a smartphone”.



Saya terkejut, lalu saya katakan kirimkan gambar itu segera, kerana saya tahu rakyat mahu melihatnya. Mungkin ada yang berkata handphone mahal tinggal di rumah…

Jika beliau yang selalu dimomokkan dengan pelbagai tuduhan liar oleh pihak tertentu, sudah tentu beliau boleh sahaja memakai handphone jenama IPhone 5S jenama baharu atau Samsung jenama terkini..

Untuk apa beliau sorok kan lagi?

Tetapi, DS Rosmah mengeluarkan handphone jenis lama yang bukan smartphone pun dari beg tangannya!

Dasyat penangan Kak Mah ni..sampaikan jenama henpon pun orang nak tahu..

mazeermohamad




1 comments:

  1. korag xtao ke MNTERI kna pakai tpon yg xleh d hack cam smartphone....

    ReplyDelete