Filled Under:

FAZURA : Siapakah Syaitan Yang Buat Fitnah Ini



Pelakon dan model jelita, Fazura agak berang apabila satu lagi kontroversi wujud tentang hubungan cintanya. Terbaru tidak ada angin dan ribut tiba-tiba Fazura telah dikaitkan bercinta dengan pelakon kacak Remy Ishak.

Ekoran bengang dengan gosip berkenaan, Fazura telah menyelar mereka yang menyebarkan fitnah mengenai hubungan cintanya dengan Remy Ishak itu sebagai ‘syaitan’. Berikut adalah petikan kenyataan yang dikeluarkan oleh Fazura berhubung gosip tersebut:

“Saya tak jumpa Remy Ishak sejak drama Tahajud Cinta. Saya pun tak tahu, bulan puasa orang kata syaitan kena ikat so, siapakah syaitan-syaitan yang membuat fitnah ni, jadi terpulanglah. Saya tak baca blog jadi saya tak tau cerita, saya tak suka orang mengata orang, fitnah-fitnah ni saya tak suka, jadi kalau orang nak buat cerita ni saya macam, emm tak apalah, buatlah. Saya memang melarang perkara tu masuk ke kepala saya, saya tak boleh bagi masa dan juga otak saya memikirkan perkara-perkara macam ni.”Jelas Fazura dipetik portal OhBulan.

Sebenarnya agak kasar juga kenyataan dari Fazura itu. Namun kasar lagi mereka-mereka yang telah menfitnahnya. Tak ada cerita pi buat cerita. Kesian pada tuan punya badan. Kalaulah Fazura sudah berpunya, apa pula kata ehem ehem dia kan?

Kiranya sekarang jelas sekali Fazura menafikan hubungan cinta dengan Remy Ishak. Jadi tak payahlah penulis nak tambah apa-apa lagi. ammboi




0 comments:

Post a Comment