Filled Under:

Lelaki Muntah Setiap Kali Lihat & Dengar Nama Kim Kardashian


Walaupun Kim Kardashian merupakan antara wanita idaman lelaki di dunia tetapi berbeza dengan lelaki ini. Mike Amess adalah seorang lelaki yang fobia setiap kali mendengar nama Kim Kardashian atau keluarganya Kardashian. Mike Amess akan berpeluh-peluh apabila mendengar nama Kardashian disebut-sebut dan apabila terpandang wajah Kim, dia akan muntah.

“Hanya dengan mendengar nama Kim, suara saya akan tersekat-sekat dan saya akan menggeletar. Pernafasan saya juga menjadi sukar,” katanya.


Pelik betul! Keadaan itu bermula selepas dia menyaksikan aksi Kim dalam video seks ketika Mike berusia 17 tahun.

“Saya memuat naik pita rakaman itu dan menyaksikannya secara sembunyi dalam bilik tidur. Namun melihat punggung Kim yang besar dan suara tangisannya dalam pita itu menyebabkan saya termuntah,” katanya yang juga seorang gay.

Malah, adik-beradik Kim iaitu Khloe dan Kourtney juga terkena tempias, Mike merasakan mereka punya rupa paras yang sama, jadi dia tidak boleh melihat dan mendengar nama mereka. Mike tidak mahu mendapatkan rawatan di hospital kerana malu dengan keadaan dirinya. wowberita




0 comments:

Post a Comment