Filled Under:

FARA FAUZANA MULA 'MENJINAKKAN' DIRI DENGAN HIJAB


Jika peminat DJ radio Hot FM perasan, kebelakangan ini Fara Fauzana kerap dan mula mengayakan selendang untuk menutup sebahagian kepalanya. Ekoran dari itu, timbul desas desus yang mendakwa Fara Fauzana bakal berhijab tidak lama lagi.

Baru baru ini, ketika hadir ke majlis kemuncak Kunci AM Krew berlangsung di Berjaya Times Square, Fara Fauzana mencuri perhatian media kerana tampil berselendang & mengakui yang dirinya dalam proses berhijab sepenuhnya.

Kenyataan Fara Fauzana dipetik dari portal GUA, “Saya tidak tahu bagaimana untuk memberi komen kerana tidak mahu ada pihak memberikan persepsi yang lain kepada saya. Secara peribadi, memang saya dalam proses untuk ke arah itu. Saya mengharapkan agar peminat-peminat mendoakan yang terbaik untuk saya”

Sebelum ini, jika dirinya disoal mengenai bertudung, Fara lebih gemar mendiamkan diri tetapi kini dia sudah bersedia untuk memberikan maklumbalas kepada pihak media.

“Umur saya sudah mencecah 30-an, ianya bukan satu perkara yang begitu mengejutkan. Saya sendiri sudah lama menyimpan niat, namun secara perlahan-lahan ianya datang kepada saya sekarang. Saya belajar untuk menjadi lebih bersabar dan tidaklah ‘seganas’ dulu”

Tegas Fara, perubahannya baru baru ini tidak ada kaitan dengan mana-mana pihak mahupun teman lelaki. Tetapi Fara tidak menolak, jika sudah tiba jodoh, dia akan berumah tangga jua. 

Apa apa pun, kami doakan yang terbaik untuk Fara Fauzana.














mazeermohamad




0 comments:

Post a Comment