Filled Under:

Gambar Mesra Izreen Azminda Bersama Jejaka Misteri Tersebar



Ramai yang mempersoalkan kewajaran Izreen Azminda memuat naik gambar mesra dengan pelakon Amar Baharin baru-baru ini. Paling terkesan apabila gambar mesra tersebut dipertontonkan semasa pelakon itu masih lagi dalam tempoh edah selepas disahkan bercerai 9 Jun lalu.

Tidak menganggap perkara tersebut sebagai satu isu yang perlu diperbesar-besarkan, Izreen tidak menafikan sama sekali dia seharusnya menjaga tatasusila sepanjang tempoh edah tersebut. Namun tegasnya gambar yang dimuat naik itu dibuat atas dasar kerja semata-mata.

“Saya tahu ramai yang mempersoalkan perkara tersebut. Tapi gambar antara saya dan Amar Baharin hanyalah untuk tujuan promosi drama bersiri Kerana Terpaksa Aku Relakan yang sedang ditayangkan di kaca televisyen. Gambar-gambar itu hanya untuk menarik perhatian peminat untuk menonton. Tak lebih pun daripada itu. Sebab itu saya anggap apa sahaja komen negatif peminat tidak menjejaskan apa-apa. Mereka kena tahu mengapa saya buat macam itu dan bukannya menghentam semata-mata,” jelas Izreen dipetik laporan akhbar sisipan Utusan Malaysia, Pancaindera.

Pun begitu Izreen meminta agar peminat tidak melihat gambar tersebut sebagai sesuatu yang peribadi sebaliknya itu sebahagian antara babak cinta dalam drama bersiri berkenaan. Bagi Izreen, meskipun masih dalam tempoh edah dia masih perlu ke lokasi penggambaran memandangkan itu merupakan sumber rezekinya.

“Saya terikat dengan kontrak tak mungkin saya akan duduk di rumah sepanjang tempoh edah. Bagaimanapun penggambaran drama tersebut sudah pun berakhir dan selepas ini saya boleh kurangkan sedikit aktiviti luar,” tegasnya.

Ketika ditanya tentang reaksi peminat terhadap perkara berkenaan, Izreen tidak menafikan menerima banyak komen-komen negatif daripada peminat di laman sosial miliknya. Jauh sekali untuk marah atau berkecil hati dengan perkara itu, dia mengambil pendekatan untuk berdiam diri dan menjadikan semua komensama ada yang positif mahupun negatif sebagai iktibar.

Baru dua tahun bergelar isteri kepada Muhamad Riza Baharuddin akhirnya hubungan mereka itu terputus di tengah jalan. Enggan menyalahkan mana-mana pihak bagi Izreen isu cerai tersebut sudah berakhir secara baik awal bulan lalu. Bagi pelakon ini dia bersyukur kerana kemelut yang melanda dirinya dan bekas suami sudah berakhir dan lebih menyenangkan apabila masing-masing tidak menyalahkan antara satu sama lain.

“Dua tahun kami berkahwin dan akhirnya hubungan itu tak dapat diselamatkan lagi. Saya sebenarnya sedih dengan perpisahan ini tapi mungkin itu jalan yang terbaik buat kami. Mujur ada keluarga yang banyak memberikan sokongan. Apa sahaja yang berlaku mereka tetap memberikan kata-kata semangat dan tak mahu saya mengalah dengan perasaan,” jelasnya.


Tidak menafikan perasaan kekok untuk kembali hidup sendirian, Izreen mengakui perlu kuat semangat untuk mengharungi hidup bergelar janda. Dalam fasa ini dia perlu membuktikan status bukan halangan untuk melakukan yang terbaik kepada dirinya. Tentang hubungannya dengan bekas suami, Izreen menganggap mereka baik-baik sahaja.

“Saya dan bekas suami masih okey. Kami masih berhubung antara satu sama lain tetapi hanya kerana anak sahaja. Saya diberi hak penjagaan anak tetapi dia boleh mengambil anak bila-bila masa sahaja. Setakat itu komunikasi kami. Tak lebih daripada itu. Dan saya juga bersyukur kerana dia masih mengambil berat tentang komitmen penjagaan anak termasuk membeli barang-barang keperluan,” jelasnya. ammboi




0 comments:

Post a Comment