Filled Under:

Sarah Rela Beralah Demi Shuib?



Pastinya ramai peminat setia Siti Sarah tertanya-tanya mengapa Sarah tidak lagi aktif menyanyi selepas berkahwin.Malah, ada yang cuba menimbulkan spekulasi bahawa suaminya tidak membenarkan Sarah kembali aktif menyanyi setelah melahirkan anak kedua mereka. Benar atau tidak khabar angin ini, hanya tuan badan saja yang tahu.Namun bagi penyanyi kecil molek ini, dia tidak sesekali kesal jika popularitinya merundum dan tidak mempunyai produk baru, asalkan mempunyai kehidupan yang baik sudah memadai baginya.


Ketika ditemui di majlis pelancaran produk Royal Detox Platinum, Sarah menjelaskan, Shuib tidak pernah menghalang minatnya untuk kembali aktif, cuma buat masa ini tumpuan lebih diberikan kepada karier suaminya.

Shuib tidak pernah meminta saya berhenti menyanyi kerana dia tahu nyanyian merupakan sebahagian dari hobi dan kerjaya Sarah.
Cuma, buat masa sekarang, Sarah rasakan lebih baik Sarah dahulukan kerjaya Shuib kerana itu lebih penting buat saya.
Sarah mengakui semenjak Shuib menyertai Maharaja Lawak Mega, dia banyak menolak tawaran untuk menyanyi dan masanya banyak dihabiskan dengan menemani suami ke lokasi persembahan.

Banyak tawaran yang saya terpaksa tolak kerana saya ingin berada disamping Shuib untuk memberikan sokongan buatnya dalam pertandingan itu.

Bagi Sarah, sentiasa berada disisi suami itu penting dan sokongan saya tidak pernah berhenti semenjak hari pertama kami bernikah.
Ditanya adakah Sarah sudah meninggalkan dunia nyanyian, dia berkata kehidupannya kini semuanya cukup.
Kehidupan saya setakat ini Alhamdulillah, semuanya cukup dan apa yang penting, kasih sayang yang Shuib berikan pun dah sangat mewah buat saya.
Dalam perkembangan terbaru, Sarah kini merancang untuk kembali dan bakal mengeluarkan single terbaru dengan konsep yang lebih segar sesuai dengan peredaran arena muzik sekarang.
Jadi, peminat-peminat Sarah, nantikan Single terbaru Sarah tidak lama lagi ya.




0 comments:

Post a Comment