Filled Under:

HANYA ANAK DARA YANG MEMPUNYAI SAIZ PAYUDAR@ BESAR SAHAJA BOLEH LAKUKAN (5 GAMBAR)


Seperti yang dilaporkan oleh Daily Mail , setelah dipetik dengan bibir , daun teh dari pergunungan yang subur di wilayah Gushi , pucuk teh ini dimasukkan ke dalam mulut . Baru kemudian diletakkan di bakul kecil yang terletak dicelah dada mereka yang disebut Chaliuqing .

Proses memetik daun teh ini berdasarkan legenda yang masih dipercayai di China . Legenda menyebut , daun tehharus dipetik pelbagai cara dengan mulut mereka .

Untuk memelihara legenda ini , syarikat teh di China mengupah gadis - gadis cantik dengan bayaran  £ 50 per hari . Gadis - gadis pemetik teh harus memenuhi beberapa kriteria . Selain mempunyai saiz bra minimum C , mereka harus masih perawan dan tidak ada bekas luka di tubuhnya . Kriteria ini diyakini dapat meningkatkan kesegaran dan kesucian teh

Menurut syarikat Lip Tea , pengambilan pemetik teh sangat ketat . Syarikat mencari gadis yang paling bersih , kuat , dan suci sebagai kunci kejayaan pengeluaran teh . Mereka harus membersihkan diri sebelum mula bekerja .

Mereka juga perlu mendapatkan latihan khusus untuk melatih bibir dan leher . Ini adalah pekerjaan yang jauh lebih sukar daripada yang terlihat ,kata Li Yong , jurucakap pekerbunan Jiuhua , tempat pemetikan teh .

Syarikat teh mendakwa bahawa teh unik ini mempunyai aroma dan rasa yang menyegarkan , serta dapat menyembuhkan beberapa penyakit termasuk membantu menurunkan berat badan .
Beberapa abad lalu , para penjual teh China berinovasi dengan menyimpan teh di letak dicelah payudara gadis berusia 16 tahun . Mereka membiarkan teh disimpan di sana selama para gadis tidur Esok harinya, tehakan mempunyai aroma dara yang berkhasiat untuk kesihatan dan kesejahteraan.









0 comments:

Post a Comment