Filled Under:

Kekasih Hafiz Suip Penuntut Universiti, Kenal Empat Tahun Lalu


Hafiz mengakui sedang berkawan rapat dengan seorang wanita yang dikenalinya sejak empat tahun lalu.

Penyanyi Hafiz Suip membuat pengakuan sedang berkawan rapat dengan seorang wanita yang dikenalinya sejak empat tahun lalu namun masih belum bersedia mendedahkan identiti individu berkenaan.


Hafiz atau nama sebenarnya, Mohd Hafiz Mohd Suip, 24, berkata, dia terpaksa merahsiakan individu itu kerana menghormati privasi wanita tersebut selain mengambil kira statusnya yang masih seorang penuntut di sebuah universiti tempatan.

"Apa yang boleh saya katakan kami sedang berkawan malah telah mengenali sejak empat tahun lalu tetapi demi menghormatinya dan keluarga saya tidak dapat mendedahkan identiti dia buat masa ini," katanya kepada mStar Online.

Hafiz ditemui pada majlis doa kesyukuran bersempena kejayaannya sepanjang 2013 yang diadakan di Hotel Hilton di sini pada malam Rabu.

Penyanyi lagu Ku Akui itu mengulas gosip yang mengatakan dia dan wanita berkenaan hadir sewaktu pertandingan akhir Maharaja Lawak Mega 2013 baru-baru ini.

Dalam perkembangan sama, Hafiz berkata, buat masa ini masih terlalu awal untuk dia bercakap mengenai perkembangan hubungan mereka kerana ia masih di peringkat awal.


Penyanyi berusia 24 tahun itu berhasrat untuk mengadakan sebuah konsert solo berskala besar tahun ini.

Malah kata Hafiz, dia tidak mahu mengganggu tumpuan temannya itu terhadap pengajian selain ingin memberikan tumpuan kepada kariernya pada tahun ini.

"Kami rapat tapi belum serius sebagai pasangan dan rasanya kisah ini tidak perlu diperbesar-besarkan dan Insya-Allah kalau ada jodoh mungkin saya sedia berumah tangga sebelum mencapai usia 30 tahun.

Sementara itu, Hafiz berkata, bersempena dengan sambutan hari lahirnya pada 27 Februari, dia berazam untuk mengembangkan karier nyanyiannya seperti mana dilakukan oleh Datuk Siti Nurhaliza, Yuna dan Shila Amzah di luar negara.

Malah kata Hafiz, dia juga berhasrat untuk mengadakan sebuah konsert solo berskala besar pada tahun ini khas buat para peminatnya.

"Masih banyak perkara yang saya mahu lakukan dalam mengembangkan lagi karier saya dan harap-harap semua impian itu terlaksana pada tahun ini," ujarnya.

Dalam perkembangan lain, Hafiz berkata, dia akan diraikan dalam satu acara santai bersama 50 peminatnya pada 2 Mac ini bersempena sambutan hari lahirnya itu.

Acara itu bakal diadakan di Bukit Cerakah, Shah Alam dan ibu bapanya iaitu Mohd Suip dan Halizawati Salleh akan turut memeriahkan majlis.

"Majlis itu diadakan secara santai sahaja sambil kami menikmati keindahan alam semula jadi di Bukit Cerakah," katanya.




0 comments:

Post a Comment