Filled Under:

‘Aku Lagi Suka Tengok Orang Pakai Ketat’- ‘Amaran’ Lelaki Ini Untuk Wanita Suka Upload Foto Seksi Di Instagram”

Akaun IG yang bernama 'Pencinta Wanita' itu dikatakan dikendalikan oleh sekumpulan lelaki berusia 20 ke 40 tahun. Dengan followers hampir 100,000, kumpulan itu kerapa memuat naik foto gadis Melayu berbaju kurung yang berpakaian ketat. Hampir 1000 foto terkandung di dalam akaun IG tersebut.

p/s : Hati-hati wanita di luar sana. Jangan sampai jadi mangsa dan berpakaian janganlah yang menjolok mata.
Sejak kebelakangan ini, seperti sudah menjadi trend di kalangan wanita Melayu untuk memuatnaik gambar-gambar mereka berpakaian ketat dan menjolok mata ke laman-laman media sosial seperti Facebook dan Instagram untuk dikongsi bersama-sama rakan-rakan dan follower-follower mereka.

Mungkin kerana kekurangan bakat untuk menjadi seorang artis, mereka ini dilihat untuk mencuba untuk meraih publisiti dan hidup penuh glamour sebagai seorang artis dengan berdasarkan jumlah likes dan follower mereka di laman media sosial.

Lebih memalukan lagi apabila terdapat segelintir gadis-gadis yang mengayakan imej bertudung turut terjebak dalam habit yang tidak berfaedah ini.

Namun, bagi kaum lelaki kat luar sana tu, kalau nampak awek pakai ketat sampai nampak bentuk badan lalu depan mata korang buat bodoh tak? Mesti tak kan? hi penpatah. Sebab apa, sebab itu memang lumrah dan naluri lelaki. Kalau boleh elakkan la nanti tak pasal-pasal dapat dosa ‘free’.

Oleh itu, ini teguran daripada seorang lelaki untuk kaum hawa di luar sana yang gemar pakai ketat, post gambar seksi di laman media sosial. Makan dalam beb! Kalau korang nak tahu lebih lanjut, baca kisah ni selanjutnya.

‘Aku lagi suka tengok orang pakai ketat..




0 comments:

Post a Comment