Gadis ini baru berusia 18 tahun tapi videonya di YouTube ditonton lebih ramai orang daripada klip video Lady Gaga.
Bukan itu sahaja, Bethany Mota, 18, yang mempunyai rangkaian fesyen berjenama sendiri turut mempunyai pengikut Instagram yang jauh lebih ramai sekali pun pengikut Instagram bagi jenama terkenal seperti Vogue, Elle, Marie Claire, Glamour dan Cosmo dikumpulkan sekali!
Popularitinya membuka laluan untuk Mota seterusnya muncul dengan jenama pakaian dan barangan kemas sendiri.
Hingga kini, pengikut Mota berjumlah lebih 5 juta di YouTube sahaja.
Manakala di laman Instagram di mana Mota memuatnaik gambar dirinya, pakaian dan bilik tidur apabila dia tidak mengepos video di YouTube; berjaya meraih lebih 2 juta pengikut.
Populariti Mota membuatkan pusat beli belah Aeropostale setuju untuk memasarkan baju dan barangan kemas menggunakan jenamanya, ‘Motavator’.
Mota juga sebelum ini pernah mendapat peluang bekerjasama dengan jenama yang popular dalam kalangan remaja, JC Penney dan Forever 21.
0 comments:
Post a Comment