Filled Under:

Johan As'ari & Lana Nordin Kini Putus Cinta!

Tiada restu dari orang tua, yup...itulah punca mengapa Johan As'ari bertindak memutuskan hubungan cinta antara beliau dan Lana Nordin.


Dalam cinta mereka yang baru saja berputik kira-kira sebulan, Johan yang membuat keputusan mengejutkan ini berkata,

"Saya mohon maaf pada Lana,mereka yang terbabit secara langsung dan tidak langsung juga peminat.Lana seorang wanita yang baik, tetapi apabila menyentuh soal nikah dan kahwin,ia berupa perkara besar dalam hidup.

"Lagipun untuk berumahtangga,restu dan doa ibu itu sangat penting, tetapi apabila perkara itu tidak berlaku saya terpaksa ambil tindakan.

"Saya sebenarnya berat mahu melepaskan Lana. Tapi saya tidak mahu menyeksanya. Lebih baik, kami berpisah daripada terus menyeksa hati dan perasaan Lana," katanya.

Dalam pada itu, pelakon sekuel filem Juvana itu turut menyatakan beliau masih menyayangi Lana, namun terpaksa memilih keluarga ekoran tidak mahu dianggap sebagai anak derhaka.

Memang benar restu orang tua, terutamanya ibu sangat penting dalam sesebuah perkahwinan. Namun Johan menegaskan perpisahan ini adalah berpunca dari dirinya, bukan kerana ibunya.

"Saya tidak sangka kenyataan dibuat membawa kepada perpisahan ini. Pengumuman untuk bertunang dan menikahi Lana sebelum ini kerana saya benar-benar ikhlas,tetapi disebabkan pelbagai isu timbul,saya membuat keputusan ini.

"Saya masih muda dan ini Kali pertama berhadapan pelbagai situasi dalam melayari hubungan cinta dengan Lana.

"Saya akui segala yang berlaku berpunca daripada kesilapan saya yang masih tidak matang dan tidak tahu bagaimana mahu berhadapan Dengan masalah.

Untuk info, Lana Nordin dan Johan As'ari serta beberapa selebriti terkenal lain terlibat dalam satu pementasan teater bertajuk "Bahayanya Wanita" sebuah projek dari pengarah terkenal Erma Fatima di Istana Budaya.


Dalam perkembangan sama, Lana juga turut memberi respon tentang perkara tersebut.

"Saya bukan bodoh, tiga hari bertemu terus dilamar sebagai isteri, boleh percayakah?

"Saya beri Johan ruang untuk membuktikan janji dan ungkapan manisnya, tapi nampaknya baru sebulan lebih Johan sudah mengaku kalah," katanya.
sumber:kezoom




0 comments:

Post a Comment